Rugsėjo 15 dieną vyksiančioje Tarptautinėje Frankfurto automobilio parodoje debiutuos visiškai nauja, Europos rinkai skirta „Kia Optima“.

Ketvirtos kartos „Optima“ modelis Europoje bus pradėtas pardavinėti ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Jis gerbėjus vilios moderniu, visiškai nauju interjero dizainu, didele erdve, didžiuliu naujausių technologijų sąrašu bei plačiomis variklio pasirinkimo galimybėmis. Naujasis modelis bus dar labiau rafinuotas, pasižymės geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau išlaikys nepakartojamą savo pirmtako sportiškumą. Būtent ši savybė padėjo „Optima“ tapti vienu iš geriausiai parduodamų „Kia“ modelių visame pasaulyje. 

„Kia Motoros Europe“ produktų linijoje „Optima“ modelis užima labai svarbią poziciją. Jis ne tik reprezentuoja prekinį ženklą, bet ir plečia jo gerbėjų ratą. Nuo to laiko, kai 2011 metais pasirodė pritrenkiančia išvaizda pasižymintis trečios kartos „Optima“ modelis, D segmento gerbėjai pajuto permainų dvelksmą. 

„2010-aisiais metais į didžiąją sceną įžengęs dabartinis „Kia Optima“ visus penkerius metus veikė tarsi „Kia“ dizaino pokyčių katalizatorius. Jo technologijų, dizaino ir rafinuotumo derinys kardinaliai pakeitė žmonių požiūrį į „Kia“ prekinį ženklą“, - sakė „Kia Motors Europe“ vadovas Michaelis Cole. 

„Naujoji „Optima“ išsaugojo savo pirmtako individualumą, tačiau siūlo daugybę patobulinimų, dėl kurių šis modelis taps dar patrauklesnis tiek privatiems pirkėjams, tiek ir įmonėms visoje Europoje. Jis iš tiesų turi kažką gaivaus šiame konservatyviausiame automobilių segmente“, - tikino M.Cole.

Revoliucingas dizainas – naujosios „Optima“ atspindys

Naujojo modelio eksterjeras buvo vienas aktualiausių ir daugiausia diskusijų sukėlęs tarp „Kia“ dizainerių komandų. Naujasis „Optima“ iš savo pirmtako paveldėjo didžiulį populiarumą lėmusią sportišką išvaizdą, tačiau žengė didelį žingsnį pirmyn, kad kažko naujo ieškantys pirkėjai iškart rastų sprendimą.
 
Prižiūrint „Kia Motors“ prezidentui ir vyriausiam dizaineriui Peteriui Schreyeriui kurtas „Optima“ gali pasiūlyti itin išpuoselėtą išvaizdą. Modernios apdailos detalės, aštrios kėbulo linijos ir linkiai, ilgas sedano siluetas nepaliks nė vieno abejingo.

Kuriant naujojo „Optima“ eksterjero dizainą buvo atsižvelgta į funkcionalumą ir sportiškumą, todėl automobilio ilgis, plotis ir aukštis išaugo. Ratų bazė pailgėjo 10 mm (iki 2805 mm). Tiek pat – 10 mm - padidėjo ir bendras automobilio ilgis. Jis dabar siekia 4855 mm. Naujasis modelis yra 25 mm platesnis (1860 mm) bei 10 mm aukštesnis (1465 mm). Šie pokyčiai lėmė talpesnį interjerą, todėl visi keleiviai turės daugiau erdvės. Be to, bagažinėje galės vežti daugiau daiktų. Ne tik praktiškiems, bet ir stilingiems klientams širdį glostys „Kia“ dizainerių sukurta nuožulni dinamiška stogo linija. 

Naujojo „Optima“ priekį puošia iškart atpažįstamos, „Kia“ prekinio ženklo simboliu tapusios „tigro nosies“ grotelės. Jos tolygiai susilieja su ilgesniais ir platesniais žibintais. Priekinis bamperis jungiasi su iškiliais kampais, juosiančiais rūko žibintus ir sukuria stabilaus, tvirto ir raumeningo automobilio įspūdį.

Žvelgiant iš profilio galima pamatyti, kaip priekinis stiklas gražiai susijungia su statramsčiu, sportinio sedano skiriamuoju bruožu galimą vadinti galinio statramsčio formą. Pečių linija – tai lygiagrečiai per visą kėbulo ilgį besidriekiantis priekinių žibintų kontūro tęsinys, susijungiantis su galiniais žibintais. Durelių apatinė dalis švelniai įsigaubia, tarsi norėdama susilieti su slenksčiais. Dėl šio dizaino sprendimo naujoji „Optima“ vizualiai atrodo dar raumeningesnė ir tvirtesnė.

Solidžiai automobilio kampuose įsitaisę galiniai, LED žibintai suteikia automobiliui modernumo. Atletišką įvaizdį ir dvasią patvirtina bagažinės dangtis su integruotu galiniu oro aptaku bei platus galinis bamperis, po kuriuo slepiasi sportiškas difuzorius ir ovalo formos išmetimo vamzdis.

Patrauklus ir kruopščiai apgalvotas dizainas leidžia ketvirtos kartos „Optima“ modeliui didžiuotis geriausia aerodinamika. Lyginant su pirmtaku, jo oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,3 iki 0,29. Europos rinkai skirto modelio kėbulo spalvų sąraše – 9 skirtingos spalvos. Naujojo modelio pirkėjai taip pat galės pasirinkti nuo 16 iki 18 colių lengvojo lydinio ratlankius.

Daugiau naujojo „Optima“ versijų pasirodys šiek tiek vėliau. Gerbėjai gali tikėtis ir varianto su kiek pikantiškesniu kėbulu, kuris primins 2015 m. Ženevos automobilių parodoje pristatytą „Kia SPORSPACE“ koncepcinį modelį.


Rafinuotas interjeras: daugiau modernumo ir kokybės

Dar prabangesnis, vairuotojo poreikiams pritaikytas interjeras bei daugybė naujausių technologijų. Tokių privalumų gali tikėtis būsimieji naujojo modelio šeimininkai. Kuriant saloną daug dėmesio buvo skiriama kiekvienai detalei, todėl rezultatą drąsiai galime vadinti dideliu žingsniu į priekį. 

„Kia“ dizaino komanda rūpinosi, kad interjeras būtų ne tik modernus, bet ir atrodytų šiuolaikiškai, todėl nuspręsta kurti „švaresnį“, harmoningesnį stilių. Prietaisų skydelis ir gerokai platesnė centrinė konsolė tolygiai jungiasi, sukurdami horizontalią plokštumą ir sudaro didesnės erdvės įspūdį.

Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, interjero medžiagų kokybė žymiai geresnė. Kūrėjai naudojo daugiau švelnių liesti medžiagų. Tiek tekstilės, tiek odos apdailai buvo parinkti natūralių spalvų tonai. Subtilūs metalo akcentai paryškina interjero prabangos jausmą, o geresnė garso izoliacija užtikrina jaukumą ir komfortą. 

Prietaisų skydelis padalytas į „rodmenų“ (aukščiau) ir „valdymo“ (žemiau) zonas, taigi vairuotojui nereikia atitraukti žvilgsnio nuo kelio, kad pamatytų skydelyje rodomą informaciją. Centrinis skydelis pasuktas 8,5 laipsnių kampu į vairuotoją. Aukščiau esančioje „rodmenų“ zonoje įmontuotas 8,0 colių lietimui jautrus pramoginės sistemos ekranas, o apatinėje dalyje – valdymo mygtukai, kurių, beje, yra mažiau negu ankstesnės kartos „Optima“ modelyje.

Centrinei konsolei buvo išrinkta blizgi juoda spalva bei per visą ilgį besitęsianti chromo apdailos juosta. Ji tarsi išskiria abi zonas. Be to, klientai gali rinktis vienos (juodos) arba dviejų spalvų apdailos kombinacijas: juodos ir smėlio arba tamsiai pilkos ir šviesiai pilkos spalvos tekstilės ar odos derinius.


Daugiau erdvės kiekvienam keleiviui

Ketvirtos kartos „Optima“ yra šiek tiek didesnis, o kartu ir praktiškesnis, erdvesnis ir daug patogesnis už savo pirmtaką.

Dėl didesnės ratų bazės gale sėdintys keleiviai gali mėgautis 25 mm didesne erdve kojoms. Platesnis kėbulas leidžia laisviau sėdėti tiek priekiniams (+20 mm), tiek galiniams (+17 mm) keleiviams, o ilgesnė ir aukštesnė stogo linija (+5 mm priekyje ir +15 mm gale) pradžiugins aukštaūgius ir tuos, kurie mėgsta virš galvos jausti didelę erdvę.

Kūrėjų komanda rūpinosi ne tik priekinių ir galinių sėdynių erdvės pokyčiais, bet ir patogesne sėdėsena. Tvirtesnis sėdynių rėmas sumažina vibracijos lygį bei užtikrina ilgaamžiškumą. Be to, dėl naujų medžiagų kiekviena sėdynė sveria 2,6 kg mažiau. Minkštesnė porankių, viršutinės nugaros atlošo dalies ir šlaunų atramos medžiaga leidžia sėdėti kur kas patogiau. 

Naujojo modelio bagažinė padidėjo nuo 505 iki 510 litrų. Ji gali pasigirti papildoma erdve bagažui po grindimis ir platesniu bagažinės dangčiu.
 

50 proc. tvirtesnis rėmas ir naujos aktyvaus saugumo technologijos

Naujoji „Optima“ pasižymi unikaliai suprojektuotu, iš tvirtesnių medžiagų pagamintu kėbulu. Šis sprendimas avarijos atveju užtikrina saugumą. Nors kūrėjai daug dėmesio skyrė pasyviam saugumui, aktyvaus saugumo technologijos neliko pamirštos. „Optima“ gali pasigirti aukščiausios kokybės aktyvaus saugumo įranga, kurią diegdami inžinieriai lygiavosi į „Euro NCAP“ penkių žvaigždučių įvertinimą.   

Už naujosios „Optima“ kėbulo tvirtumą reikia dėkoti ypač tampriam (UHTS) plienui. 50 procentų kėbulo yra pagaminta iš UHTS plieno, t.y net 150 proc. daugiau, negu ankstesnio modelio (20 proc. UHTS). Be to, naujajam modeliui buvo panaudota 450 proc. daugiau struktūrinių klijų. Šio sprendimo rezultatai kalba patys už save: 50 proc. pagerintas kėbulo atsparumas sukimui, o kėbulo karkasas tapo 8,6 kg lengvesnis. Tvirtesnio plieno lydiniai buvo naudojami sustiprinti statramsčius, šoninius slenksčius, stogą, dugną, priekinių ratų arkas ir galinę bagažinės pertvarą. 

Pasyvaus saugumo patobulinimų sąrašui priklauso didesnis saugos oro pagalvių kiekis (7 vnt.). Standartiniame įrangos komplekte yra vairuotoją, vairuotojo kelius ir keleivį saugančios pagalvės bei dvi šoninės ir dvi saugos oro užuolaidos.

Saugumo testuose naujoji „Optima“ bus labai rimta konkurentė. Jos koziriai – naujausios technologijos, skirtos išvengti arba sušvelninti avarijos padarinius. 

„Kia“ VSM (Vehicle Stability Management) automobilio stabilumo sistema yra jau standartinėje komplektacijoje. Ji užtikrina stabilumą stabdant ir įveikiant posūkius. Jeigu davikliai pajunta blogą sukibimą, elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC) ir elektroninis vairo stiprintuvas padeda vairuotojui suvaldyti automobilį.

Priklausomai nuo rinkos, naujoji „Kia Optima“ siūlo platų papildomų aktyvių, eismo įvykių padedančių išvengti saugumo technologijų sąrašą. 

•    „Advanced Smart Cruise Control“ (SCC) sistema, kuri automatiškai reguliuoja „Optima“ greitį ir išlaiko saugų atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės.
•    „Autonomous Emergency Braking“ (AEB)* sistema. Jos ilgo nuotolio radarai užfiksuoja galimą susidūrimą su kita transporto priemone ar pėsčiuoju ir ima stabdyti automobilį. 
•    „Lane Keeping Assist System“ (LKAS) sistema stebi, ar naujoji „Optima“ neišklysta už eismo juostos ženklinimo ribų ir automatiškai nukreipia automobilį atgal į eismo juostą.
•    „High Beam Assist“ (HBA) sistema automatiškai reguliuoja žibintus, atsižvelgiant į eismo sąlygas. 
•    „Speed Limit Information Function“ (SLIF). Šios sistemos davikliai stebi kelio ženklus ir prietaisų skydelyje juos atkartoja. 
•    „Blind Spot Detection“ (BSD) sistema. Įspėja vairuotoją, kai sunkiai matomoje zonoje atsiranda kita transporto priemonė. 
•    „Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) sistema, įspėjanti apie kitas transporto priemones, kai važiuojate atbuline eiga. 

Vertinant Europos regioną ir segmentą, kuriam priklauso naujasis automobilis, AEB sistema yra išties unikali. Ji turi ne tik trumpo, bet ir tolimo nuotolio radarus, kurie sugeba užfiksuoti daug toliau esančius automobilius ir pėsčiuosius negu gali užfiksuoti daugelis šio automobilio konkurentų. Trumpojo nuotolio „City“ radaras padeda išvengti susidūrimo su kitais objektais važiuojant iki 50 km/h greičiu, o tolimojo nuotolio „Urban“ radaras įspėja apie galimas kliūtis važiuojant 30-80 km/h greičiu. Pėsčiuosius ši sistema identifikuoja, jeigu neviršijate 60 km/h greičio. 

*Autonominė avarinio stabdymo sistema (AEBS) yra pagalbinė sistema, kuri neatleidžia vairuotojo nuo atsakomybės saugiai vairuoti transporto priemonę. Vairuotojas turi laikytis kelių eismo taisyklių ir stebėti eismo sąlygas. AEBS sistema nėra autonominė automobilio valdymo priemonė. 
 

Didesnis komforto ir mažesnis triukšmo lygis

Trokštantiems tylios ir ramios kelionės naujojo modelio kūrėjai turi gerų žinių. „Optima“ triukšmo ir vibracijos lygis gerokai žemesnis negu bet kada anksčiau.

Vienas iš naujausių, triukšmo lygį padėjusių sumažinti sprendimų yra storesnė grindų danga ir pažangesnės langų tarpinės. Kiekviena iš jų ne tik maždaug 2 proc. sumažina vėjo keliamą triukšmą, bet ir pagerina aerodinamiką bei padeda taupyti degalus. Padidinta prietaisų skydelio izoliacija lemia maždaug 4 proc. mažesnį variklio keliamą triukšmą. Tylesnę kelionę užtikrina ir patobulinti pakabos tvirtinimo elementai. 

Mažesnis triukšmo lygis priklauso ne tik nuo mažų, bet ir nuo didelių detalių. Tvirtesnis rėmas ir standesnė kėbulo konstrukcija vaidina svarbų vaidmenį mažinant nepageidaujamą vibraciją. 83 proc. tvirtesni ratlankiai daug geriau sugeria vibracijas važiuojant nelygia kelio danga. Dėl tylesnių ir patogesnių kelionių „Kia“ inžinieriai pakeitė pakabos geometriją. Būtent šis sprendimas leido vardan komforto neaukoti dinamikos. 
 

Tikslesnis ir sklandesnis valdymas bei elektronikos reguliuojama pakaba

Geresnis valdymas ir reakcija buvo vieni iš svarbiausių „Kia“ dinamikos vystymo komandos prioritetų. Jų tikslas buvo pasiūlyti D segmento sedanui būdingą komfortą ir saugumą bei pasiekti aukštesnį sportiškumo lygį. Dėl lengvesnės ir kietesnės važiuoklės naujojo automobilio pakaba geriau sugeria vibracijas, o reikšmingi pakabos patobulinimai lemia didesnį dinamiškumo ir komforto lygį. 

Pasirinkdami nepriklausomą pakabą, „Kia“ inžinieriai perkėlė priekinio ir galinio porėmio tvirtinimo taškus toliau kėbulo kraštų, todėl jis dabar rieda tolygiau ir sklandžiau net ir nelygiu paviršiumi. Priekinės pakabos patobulinimų sąrašą vainikuoja tvirtesni ratų guoliai. Visų šių inžinierių sprendimų rezultatas – greitesnė automobilio reakcija į vairo pasukimus bei geresnis sukibimas įveikiant posūkius.

Galinė pakaba nuo šiol turi didesnes dvigubas svirtis – ankstesnio modelio galinė pakaba turėjo po vieną svirtį. Jos tvirtinimai yra didesni ir patvaresni, jie geriau sugeria kelio nelygumus. Šie pokyčiai lėmė sklandesnį valdymą, didesnį stabilumą ir geresnes smūgio sugėrimo galimybes. Iš dalies dėl šių savybių reikėtų dėkoti ir šiek tiek didesnei ratų bazei. 

Naujoji „Optima“ turi naują elektroninę vairo stiprintuvo sistemą (R-MDPS). Europai skirtuose modeliuose su 1,7 l CRDi varikliu ji priklauso standartinės įrangos sąrašui. Naujoji R-MDPS sistema siūlo tikslesnį ir geriau juntamą valdymą. Tai bus vienas geriausiai valdomų D segmento automobilių.

Aukštus reikalavimus savo automobiliui keliantys ir ypatingai išlavintu skoniu pasižymintis Europos šalių vairuotojai gali rinktis elektroninę pakabos sistemą, turinčią vidinius vožtuvus (ECS). ECS atsižvelgiant į vairavimo režimą valdo kiekviename amortizatoriuje esančius vožtuvus. Ši sistema yra sujungta su G (perkrovų) sensoriais ir variklio valdymo kompiuteriu. Abiejuose priekiniuose ratuose sumontuota po vieną G sensorių. Naudodamasi šiais jutikliais, ECS sistema analizuoja vairo pasukimus, akseleratoriaus pedalo poziciją bei kelio sąlygas ir parenka pakabos kietumo lygį – kietesnį sportišką arba minkštesnį įprastą. Šią sistemą galės turėti modelio su 1,7 l dyzeliniu CRDi varikliu savininkai.
 

„Kia Connected Services“ sistema ir belaidis telefono krovimas

Debiutui besiruošianti naujoji „Optima“ žada daugybę technologijų, užtikrinančių patogumą. Šis modelis yra vienas novatoriškiausių D segmento automobilių. Naujausia „Kia“ audiovizualinė (AVN) navigacinė sistema suteikia prietaisų skydeliui modernumo. Sistema palaiko skaitmeninio DAB radijo funkciją. 

AVN navigacinės sistemos širdis – naujasis „Kia Connected Services“ paslaugų paketas, suteikiantis vairuotojui naudingos informacijos. Kompanijos „Tom Tom“ palaikoma sistema rodo eismo pokyčius realiu laiku, įspėja apie greičio matuoklius bei ieško ir pateikia vietovės, kurioje esate, orų prognozes. „Kia Connected Services“ tiesiog negali nepatikti – vairuotojui lieka tik mėgautis saugesne ir malonesne kelione. Europos šalių pirkėjams ši sistema nieko nekainuos net septynerius metus nuo automobilio įsigijimo dienos.

Lietimui jautrų ekraną turinti pramoginė sistema derinama su standartiniam įrangos paketui priklausančia, šešis garsiakalbius turinčia garso sistema. Dešimt garsiakalbių turinti galinga 590 vatų „Harman Kardon Premium Sound“ sistema, išorinis stiprintuvas ir „Clari-Fi MP3“ atkūrimo technologija įtraukta į papildomos įrangos sąrašą. Ši „Harman Kardon“ sistema pavergs visų melomanų širdis – ji tiesiog meistriškai sugeba naująjį „Optima“ paversti nuosava koncertų sale. 

Pirmą kartą šioje klasėje naujoji „Optima“ turės bevielį mobilaus telefono kroviklį bei bus visiškai pasiruošusi patenkinti vis didėjančius tokių automobilių gerbėjų lūkesčius. Centrinėje konsolėje įdiegtas bevielis kroviklis leidžia kelionės metu be jokio laido įkrauti mobilųjį telefoną. 5W įkrovimo sistema aktyvuojasi vos tik suderintas prietaisas padedamas ant dėklo bei įspėja vairuotoją, jeigu jis palieka telefoną išlipęs iš automobilio. Prietaisų skydelyje vairuotojas gali matyti telefono krovimo būklę. Be to, sistema turi apsaugos nuo perkaitimo funkciją. 

Priklausomai nuo pasirinkto apdailos paketo, naujosios „Optima“ pirkėjai taip pat gali tikėtis dviejų USB jungčių (priekyje ir gale), suteikiančių galimybę įkrauti savo telefoną tiek vairuotojui, tiek gale sėdintiems keleiviams. 

Kai kuriose Europos rinkose automobilio privalumų sąraše galima rasti 360 laipsnių „Around View Monitor“ sistemą, kuriai priklausančios keturios vaizdo kameros padeda pasistatyti automobilį ankštose aikštelėse ir pamatyti, kaip automobilis atrodo iš viršaus, bei „Smart Parking Assist System“ (SPAS) sistemą, galinčią automatiškai lygiagrečiai pastatyti automobilį į pasirinktą vietą. Būtina paminėti ir „Dynamic Bending Headlamps“ žibintus, kurių skleidžiamas šviesos spindulys prisitaiko prie vairo judesių. 
 

Plati benzininių ir atnaujintų dyzelinių variklių gama

Netrukus Europos prekybos atstovybes pasieksiantis naujasis „Optima“ modelis galės pasiūlyti platų gyvybingų, tačiau tuo pat metu ekonomiškų variklių asortimentą. Priekiniais ratais varomo modelio varikliai atitinka naujausius „Euro 6“ standartus, taigi yra „švaresni“ ir taupesni. „Optima“ modelis visuomet buvo populiarus tiek tarp privačių, tiek ir tarp korporatyvinių pirkėjų, o pažangesni varikliai turėtų dar labiau praplėsti šio modelio gerbėjų ratą. 

Nuo pat prekybos pradžios būsimieji modelio šeimininkai galės rinktis atnaujintą 1,7 litrų CRDi dyzelinį variklį. Jis gali pasiūlyti didesnę galią ir sukimo momentą bei mažesnį emisijų lygį.

Didesnė galia (139 AG) ir aukštesnis sukimo momentas (340 Nm) (anksčiau – 134 AG ir 325 Nm) leidžia atnaujintam 1,7 l dyzeliniam varikliui didžiuotis geresniu ekonomiškumu ir žemesniu triukšmo lygiu. Kai šis variklis derinamas su mechanine transmisija ir „Stop/Go“ sistema, CO2 emisijų lygis yra net iki 14 proc. žemesnis (110 g/km). 

Naujas, elektronikos valdomas kintamos geometrijos turbokompresorius užtikrina greitesnę ir tikslesnę akseleratoriaus reakciją didesniame variklio darbo diapazone. Didžiausią sukimo momentą dabar galima pasiekti esant 1750-2500 aps./min. (ankstesnės kartos „Optima“ – 2000-2500 aps./min.). Nauja stūmoklių danga padeda sumažinti trintį visuose keturiuose cilindruose, o nauja variklio grandinės pavara efektyviau slopina variklio keliamą triukšmą. 

Kaip ir ankstesnės kartos „Optima“, naujausias modelis turės 2,0 l CVVL variklį, pasižymintį kintama vožtuvų pakėlimo technologija, lemiančią 160 AG galią ir puikią akseleratoriaus reakciją. 

Kitais metais „Kia“ žada nustebinti naujais varikliais bei pirkėjams pasiūlyti „plug-in“ tipo hibridinę ir sportinę „Optima“ versijas. 
 

Mažesnės emisijos ir nauja 7 pavarų DCT transmisija

Naujojo „Optima“ pirkėjai gali tikėtis naujos pažangios septynių pavarų dvigubos sankabos transmisijos (DCT), kuri visai neseniai debiutavo „Kia cee‘d“ modelyje. Ji derinama su populiariausiu 1,7 l CRDi dyzeliniu varikliu. Pagrindinis šios transmisijos tikslas – užtikrinti sklandesnį ir sportiškesnį vairavimą. 

Naują transmisiją kūrė „Kia“ komandos inžinieriai. Jie siekė, kad šis kūrinys pasižymėtų sportiškumu ir mažesnėmis degalų sąnaudomis bei komfortu. 

„Optima“ vairuotojai tikrai pajus greitesnį nei tradicinės automatinės transmisijos pavarų perjungimą bei mažesnes eksploatacines išlaidas. Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, turinčiu šešių pavarų automatinę transmisiją, su 1,7 l CRDi varikliu derinama DCT transmisija pasižymi 40 g/km mažesnėmis CO2 emisijomis (116 g/km). 25 proc. mažesnis emisijų lygis pakelia modelį į švariausių savo klasės dyzelinių automobilių su automatine transmisija viršūnę.

1,7 l CRDi variklis taip pat gali būti derinamas su šešių pavarų mechanine, o 2.0 l CVVL variklis - su 6 pavarų mechanine arba automatine transmisija.


“KIA Optima” Baltijos šalių rinką pasieks pirmąjį 2016 metų ketvirtį.
Naujoji „Kia Optima“ prekybos salonus Europoje pasieks ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Jai bus suteikiama unikali 7-erių metų arba 150 000 km ridos garantija. Naujasis Europos rinkai skirtas modelis bus gaminamas Hwasung gamykloje Korėjoje