Korėjietiški automobiliai iš kartos į kartą darėsi ir darosi vis geresni – tai per ilgamečius „Auto Bild“ atliekamus testus kaskart įrodinėdavo Hyundai ir Kia atstovai. Skamba kaip pagyrimas, bet tai pagrįsta faktais. Faktais, kurie turi logiškas pasekmes.
Bet pirmiau – apie svarbiausius dalykus. Per pirmąjį važiavimą mums labai patiko naujasis Kia Ceed, o šiame teste jam teks susigrumti su itin solidžiais varžovais Volkswagen Golf ir Opel Astra. Golf jau seniai tapęs pavyzdiniu kompaktinių hečbekų klasės atstovu, o ir pati ši klasė dažnai pavadinama jo vardu. Neatsilieka ir Opel Astra, kurios naujausios kartos atstovas yra itin sėkmingas. Visi šie automobiliai turi mažus turbobenzininius iki 140 AG pasiekiančius variklius. Mes pervertėme archyvus ir aptikome, kad Golf palyginamuosiuose testuose buvo pralaimėjęs tik du kartus – 2002 metais jis nugalėtojo laiptelį užleido tada itin pažangiam Renault Mégane ir 2007 m. dyzeliniam Toyota Auris. Viskas! Nuo tada vokiečių gamintojas susiėmė ir jų reprezentacinis modelis nepralaimėjo nei karto – Golf laimėjo prieš visus varžovus visuose testuose, kuriuose tik dalyvavo! Bet kada nors subyra net ir didžiausios imperijos, o pergalingi žygiai – pasibaigia. Mes juk sakėme, kad korėjietiški automobiliai su kiekviena karta vis gerėja. Perskaitykite šį testą ir patys tuo įsitikinkite.
1 Užimta vieta - Kia Ceed
Jie neteko tik apostrofo tarp „e“ ir „d“ raidžių – dabar modelis vadinamas tiesiog Ceed – bet metai po metų šie korėjiečiai tiebėsi vis aukštyn ir aukštyn. Pavyzdžiui, jei kalbėtume apie išvaizdą, Kia yra neiššaukiantis, bet ir tikrai nenuobodus. Jo salonas stilingas ir kruopščiai surinktas. Jis turi didelius ir aiškius prietaisus, kurių valdymas paprastas ir nepainus – šiais laikais tai daugiau išimtis nei taisyklė. Be to, Ceed salonas itin erdvus ir tik Golf siūlo dar daugiau vietos. Suaugusiems ant galinių sėdynių bus patogu, o jos pačios yra geresnio profilio ir turi geresnį šoninį prilaikymą nei anksčiau. Bandytas Ceed „EX Navi“ komplektacijos automobilis mums labai patiko. 1.4 variklis pasiekia 140 AG, yra žvalus ir energingas. Taip pat jis tylus, tik važiuojant vidutinėmis apsukomis pradeda skleisti garsą. Be to, Kia vienintelis tarp šio testo dalyvių buvo su automatine septynių pakopų dviejų sankabų pavarų dėže, papildomai kainuojančia 1300 eurų – ji pavaras perjungia itin sklandžiai, tad ją drąsiai rekomenduojame. Buvo puikiai padirbėta su pakabos nustatymais, tad Ceed amortizuoja, yra valdomas ir stabdo būtent taip, kaip mes ir norime. Europietiškai. Jo pakaba veikia stangriai ir taip gamintojas tikriausiai jį norėjo atskirti nuo bendraplatformio
ir labiau komfortiško Hyundai i30. Tiksliai ir ne per daug lengvai veikia vairo sistema, o stabdžiai yra itin efektyvūs – jiems įšilus, važiuodamas 100 km/h greičiu Ceed sustoja net 1,7 m arčiau nei Golf! Tad apibendrinkime: naujasis Ceed važiavimo savybėmis prilygsta Golf. Ir jis šįkart nugali, nes jo variklis atitinka „6d-TEMP“ taršos normas, jis turi geresnius stabdžius ir
siūlo net septynerių metų garantiją! Ir dar todėl, kad kainuoja mažiau. Sveikas užlipęs ant aukščiausio pakylos laiptelio!